افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33648 تعداد نوشته های امروز : 1×
پذیرش پروژه بیواتانول در بورس یک رویداد مهم برای کرمانشاه است
20 اردیبهشت 1402 - 11:01
شناسه : 37535

استاندار کرمانشاه گفت: پذیرش طرح _ پروژه بیواتانول در بورس تهران و تامین مالی آن یک رویداد مهم در حوزه تولید و اشتغال کرمانشاه است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: با پیگیری هایپذیرش پروژه بیواتانول در بورس یک رویداد مهم برای کرمانشاه است فراوانی که صورت گرفت شرکت بیو اتانول به عنوان اولین طرح _ پروژه در سطح کشور در بورس تهران پذیرفته شد.

وی افزود: تامین مالی این طرح بزرگ به مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد تومان توسط بورس تهران مورد موافقت قرار گرفت که این اتفاق یک موفقیت بزرگ برای کرمانشاه است و می تواند نقش خوبی در تقویت تولید، اشتغال و گردش مالی استان داشته باشد.

دکتر صحرایی خاطرنشان کرد: باید با پیگیری‌های مداوم در پی این باشیم که دیگر پروژه‌های مشابه هم از طریق بورس تامین مالی شوند.

وی عنوان کرد: رسانه ها اهمیت و اثرات مثبت این دستاورد را در فضای کسب و کار و تقویت تولید و اشتغال کرمانشاه تبیین کنند.

استاندار عنوان کرد: مدیران استان باید برای تحقق شعار سال و هدفی که توسط رهبر معظم انقلاب برای امسال تعیین شده، تلاش و کار جهادی را در دستور کار قرار دهند.

وی یادآور شد: هر چند تورم استان به میانگین کشوری نزدیک است ولی به دلیل نرخ بالای بیکاری، ضرورت انجام تلاش های بیشتر در حوزه کاهش تورم و تقویت تولید کاملا احساس می‌شود.

دکتر صحرایی عنوان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید اتخاذ تصمیم های تسهیلگرانه در حوزه فضای کسب و کار استان را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهد و مصوبات و دستورالعمل های این حوزه هرچه زودتر به روزرسانی شوند.

مقام عالی استان گفت: این شورا باید در کنار سرعت در تصویب مصوبات، به دنبال ایجاد فضای ایمن در حوزه کسب و کار هم باشد زیرا ممکن است هر تصمیم این شورا پیامدهای مهمی را برای مجموعه کارگران و کارفرمایان در پی داشته باشد. در این نشست مشکلات و مسائل شرکت های تولیدی پلی استایرن ساختمانی و طرح پیشنهادی در زمینه ساماندهی حوزه ساخت و ساز مورد بررسی کارشناسی گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷