افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33648 تعداد نوشته های امروز : 1×
22 اردیبهشت 1402 - 12:02
شناسه : 37605

استاندار کرمانشاه از طراحی مسیر جدید برای تردد زائران اربعین با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در ورود به عراق خبر داد 

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،آماده سازی خسروی برای میزبانی مناسب از انبوه زائران محمدطیب صحرایی، روز پنج شنبه پس از بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در مرز خسروی، وارد پایانه منذریه در مرز عراق شد و زیرساخت ها، مسیر ورود، گیت ها و سایر امکانات آن را بررسی کرد.

در این بازدید که جمعی از مسئولان عراقی از جمله مدیر پایانه منذریه هم حضور داشتند، استاندار کرمانشاه بر توسعه و افزایش گیت های پذیرش مسافران با طراحی یک مسیر جدید برای ورود زائران ایرانی به عراق با هدف تسهیل تردد و جلوگیری از ازدحام تاکید کرد و به ادارات مربوطه دستور داد که بسرعت عملیات اجرایی آنرا آغاز کنند.

دکتر صحرایی همچنین از سایر زیرساخت های در حال احداث توسط دستگاه های مختلف استان در مرز خسروی بازدید، آخرین اقدامات انجام شده را بررسی و دستورات لازم برای تسریع در پیشبرد طرح ها را صادر کرد

دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه از بزرگراه در حال احداث مسیر تردد زائران اربعین حسینی در کمربندی شهر قصرشیرین بازدید و بر تکمیل قطعه ۴.۵ کیلومتری آن تا پیش از ایام اربعین تاکید کرد.

این بزرگراه با مجموع تقاطع نصرآباد و دیگر سازه های مسیر ۵/۵ کیلومتر است که در حال حاضر بیش ۸۵ درصد از مرحله RCC(بتون غلتکی) آن به اتمام رسید.

برای ۴/۵ کیلومتر مذکور که بخشی از قطعه ۱۰ بزرگراه در مسیر کمربندی قصر شیرین به سمت خسروی است، تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده (به قیمت روز) و تا پایان اتمام عملیات حدود ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز خواهد داشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷