افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
راهیابی ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد کرمانشاه
22 اردیبهشت 1402 - 13:00
شناسه : 37607

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در بخش صحنه‌ای ۷۴ اثر و در بخش خیابانی ۵۳ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ، راهیابی ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد کرمانشاهبلخی افزود : در بخش صحنه ای نمایش های نصرت از کرمانشاه ، آقا لیلا از بندر امام خمینی (ره)، بدریه از اهواز ، هناسه از همدان ، دارم تمام میشم از رامهرمز ، کلاه قرمزی از کرج ، مادرم زری از گچساران و ساعت های زنگ زده ازبندر دیر استان بوشهر به مرحله نهایی راه یافته است .
وی تصریح کرد : در بخش خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان ازاسلام آباد غرب ، فراق از بروجرد،  فروشی نیست از قوچان ، هزاره از کرمانشاه ،  پست چی از دهلران ایلام و وارث عشق از کرمانشاه برای نمایش توسط هیات داوران انتخاب شده است .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : جشنواره ملی تئاتر مرصاد از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری در اسلام آباد غرب برگزار و آیین اختتامیه در یادمان شهدای تنگه مرصاد می باشد.

آثار صحنه ای در تماشا خانه مرصاد و تالارهای غدیر و شهرداری اسلام آباد غرب بر روی صحنه می‌رود.

آثار خیابانی هم در پارک ولایت،  محوطه بیمارستان ،کارخانه قند اسلام آباد غرب و شهرحمیل و روستاهای میرعزیزی شیان اجرا میشود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷