افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
افتتاح ۴۰ طرح هادی در اسلام آبادغرب با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور
23 اردیبهشت 1402 - 19:01
شناسه : 37665

رئیس بنیاد مسکن کشور در سفری یک روزه به اسلام آبادغرب ۴۰ طرح هادی روستایی را افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۵ طرح هادی روستایی را هم کلنگ زنی کرد.

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه ، افتتاح ۴۰ طرح هادی روستایی در اسلام آبادغرب با حضور رئیس بنیاد مسکن کشورنیکزاد در این سفر یک روزه روند اجرای طرح های هادی روستایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در شاخص اجرای طرح هادی و احداث مسکن روستایی وضعیت خوبی دارد و میتوانیم باهمت مردم روستاهای اسلام آبادغرب ظرف چند ساله آینده  در سرفصل مسکن روستایی و طرح هادی جشن بگیرم که هیچ روستایی بدون طرح هادی و مسکن مقاوم سازی شده نداشته باشیم.

همچنین مجتبی بخشی پور نماینده مردم شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلام با اشاره به روند خوب توسعه و عمران و آبادنی روستاهای منطقه گفت:  با بهره برداری از ۴۵ طرح هادی که امروز کلنگ زنی شدند و تکمیل آنها تا پایان خردادماه سال جاری و همچنین پیمان سپاری طرح هادی ۳۰ روستای دیگر ،  شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان ، در کشور سرآمد و بی سابقه خواهد بود .

وی افزود: قطعا با بازنگری طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن  میتوان شاهد توسعه عمران و آبادانی روستاها و عدم مهاجرت روستاییان به شهر بود.

نماینده مردم اسلام آبادغرب از اصلی ترین  محورهای مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت:  این محورها در سه بخش شفافیت ، حمایت از اقشار کم درآمد و مستمری بگیران و حمایت از تولید و اشتغال می باشد که با نظارت و اختصاص بودجه های مناسب گام های بسیار خوبی در این سه بخش رقم خواهد خورد .

وی در پایان از بلا مانع شدن کشت زمین های کشاورزی روستاییان  مورد اختلاف با منابع طبعیی در بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت : با وجود ایراداتی که در سال گذشته از ما در این خصوص گرفتن خوشبختانه این موضوع به صورت قانون در بودجه ۱۴۰۲ در آمد و تا زمان تعیین تکلیف کشاورزان می توانند این زمین ها را کشت کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷