افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
راه اندازی اردوگاه امید هلال احمر در سراب قنبر کرمانشاه
25 اردیبهشت 1402 - 14:01
شناسه : 37745

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در کرمانشاه از راه اندازی و احیاء اردوگاه امید هلال احمر در سراب قنبر کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،راه اندازی اردوگاه امید هلال احمر در سراب قنبر کرمانشاهرئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور امروز در کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه جوانان در عرصه های مختلف جامعه گفت: جوانان منبع انرژی و آینده ساز این مملکت اند که می بایست با علم آموزی همراه با تقویت ایمان و معنویت و داشتن روحیه جهادی مرزهای علم را توسعه دهند 

آیت الله علما از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان کشور گفت و افزود : معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب همواره به جوانان و معنویت آنها تذکر و توجه دادند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم هدف از سفر خود به استان کرمانشاه را احیاء اردوگاه امید واقع در جاده سراب قنبر برشمرد و افزود : دو ساختمان خوابگاهی به استعداد ۱۸۰ نفر برای برگزاری اردوهای آموزشی و امدادی برای جوانان عضو و داوطلب هلال احمر تاسیس شده است.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی افزود : به مناسبت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر کشور پویش ۱۰۰ با هدف کاشت ۱۰۰هزار اصل نهال در کشور اجرا شد که سهم جوانان استان کرمانشاه سه هزار اصله نهال بود.

وی تصریح کرد: آموزش‌های این سازمان از پنج سال تا ۳۵ سال شامل خود مراقبتی و دیگر مراقبتی و افزایش تاب آوری در حوادث و اتفاقات است که بر اساس رنج سنی آموزش‌ها را فرامی‌گیرند .

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اجرای طرح المپیاد آماده طرح دادرس یا داوطلب آماده در روزهای سخت را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال برشمرد و گفت: تیم‌های سحر به عنوان سفیران روان در حوادث و اتفاقات حضور می یابند تا کمک حال مردم باشد سال گذشته ۵۰ تیم سحر در کشور فعال بود که هدف گذاری امسال ۴۰۰ تیم است .

هم اکنون یک میلیون دویست و ده هزار نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷