افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
پاکسازی  رودخانه قره سو از پسماندهای فاضلاب
30 اردیبهشت 1402 - 19:01
شناسه : 37965

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: رودخانه قره سو امروز از پسماندهای فاضلاب پاکسازی شد و از این پس از ورود فاضلاب به این روخانه جلوگیری می شود .

پ
پ

پاکسازی  رودخانه قره سو از پسماندهای فاضلاببه گزارش افق کرمانشاه، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از تعیین تکلیف حقوقی ساماندهی رودخانه قره سو بعد از چند سال بلا تکلیفی خبر داد .

 یگانه بیان کرد: با نصب و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ ، جداسازی فاضلاب و انتقال آن به تصفیه خانه کرمانشاه  انجام شد وعملیات پاکسازی در زمان مقرر به پایان رسید  .
وی ادامه داد:  خط فاضلاب قسمت شمالی رودخانه قره سو که بیشترین حجم داشت  جمع‌آوری شده است و  تا یک ماه آینده شهرداری کار لایروبی کف و فضاسازی اطراف رودخانه قره سو را انجام می دهد  . 

 وی ساماندهی رودخانه قره سو را اقدامی مهم در راستای حفظ محیط زیست و ایجاد یک چشم انداز زیبای شهری دانست وافزود: استفاده برخی کشاورزان سود جو از آب رودخانه قره سو که جان شهروندان رابه خطر می اندازد  انجام سریعتر طرح را دوچندان می کند  .

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هم گفت: فاضلاب هایی که وارد رودخانه قره سو می شوند فاضلاب شمال شهر است که از چند نقطه وارد این رودخانه می شوند و فاضلاب جنوب شهر هم که از طریق آبشوران وارد  رودخانه می شد بعد از چهار ماه کار عملیاتی ساماندهی شد.

داوودی افزود: فاضلاب های مناطق شمالی، با راه اندازی ایستگاه شماره ۳ فاضلاب کرمانشاه در شهرکهای  تعاون،معلم،کارمندان ، فرهنگیان  ومسکن  جداسازی شده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷