افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تجلیل از فعالان نماز  و جشن تکلیف در مراسم روز دختر
01 خرداد 1402 - 19:00
شناسه : 38056

در مراسمی به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر جشن تکلیف دختران در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، جشن تکلیف فرزندان همکار و تجلیل از فعالان نماز  مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تبریک دهه کرامت و روز دختر خاطرنشان کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها نماد ولایت مداری است و زنان و دختران ما برای سعادتمند شدن باید از این بانوی بزرگ اسلام الگوی بگیرند.

دکتر حجتی پور با بیان اینکه امروز جشن تکلیف ۱۲۰ نفر از فرزندان همکار در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار و به انها هدایایی اهدا شده است افزود: تکلیف یعنی انجام درست وظایف الهی که بر عهده انسانها نهاده شده است.

وی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان امروز همچنین به پاس قدردانی از فعالان حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر این مدیریت از زحمات آنان قدردانی کرد.

دکتر حجتی پور افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به همه دخترانیکه در روز دختر و در بیمارستان حضرت معصومه سلام الله علیها کرمانشاه به دنیا آمدند هدایایی اهدا کرده است.

حجت الاسلام مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه هم در این مراسم با ابراز رضایت از برگزاری این مراسم، در سخنانی به تبیین جایگاه ویژه زنان و دختران از نگاه اسلام پرداخت و از آنان بعنوان کرامت الهی یاد کرد.

اجرای نمایش، تواشیح و برنامه های متنوع مربوط از دیگر بخش های این مراسم بود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷