افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33667 تعداد نوشته های امروز : 20×
02 خرداد 1402 - 10:01
شناسه : 38064

مدیرسازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بااشاره به تدوین ۹۱ برنامه اجرایی گفت: ارائه خدمات تخصصی حقوقی و قضایی گروه‌های جهادی به مردم و پیشگیری از وقوع جرم از جمله این برنامه هاست

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، تدوین 91 برنامه حقوقی از سوی سازمان بسیج حقوق دانان استان در سال جاریمدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: مهمترین رسالت‌ سازمان بسیج حقوق دانان جهاد حقوقی ، عدالت گستری و مبارزه با فساد است.

رسول بهرامی پور با اشاره به تدوین ۹۱ برنامه اجرایی برای رده های بسیج حقوق دانان در سال ۱۴۰۲ گفت : تقویت شوراهای صلح و سازش به منظور نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه ، پیشگیری از وقوع جرم ، ارائه خدمات رسانی تخصصی حقوقی و قضایی توسط گروه های جهادی حقوق دانان بسیجی به آحاد مردم، آزادسازی زندانیان و اجرای طرح احرار، کمک به تحقق شعار سال و رفع موانع حقوقی تولید و راه اندازی هسته های علمی تخصصی از مهمترین برنامه ها در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی همچنین مطالبه گری و صیانت از حقوق عامه، جهاد تبیین، کمک به حل مسائل حقوقی استان از جمله فقر سواد حقوقی و کاهش حجم پرونده های دستگاه قضایی را از برنامه های دیگر این سازمان دانست.

در این نشست دکتر نیکزاد عباسی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه هم گفت: ظرفیت بسیج و گروه های جهادی از اقشاری هستند که حس مسئولیت پذیری بیشترین دارند و می‌تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم موثر باشند.

وی افزود: بسیج توسط قانونگذار به عنوان عضو شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کشور تعیین شده است که در همین راستا با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در صدد تهیه طرحی مشترک برای پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب های حقوقی در سطح استان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷