افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
طنین انداز شدن دعای عرفه در مرز خسروی و گلزار شهدای شهر کرمانشاه
07 تیر 1402 - 21:26
شناسه : 40227

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه امروز در مرز خسروی ، گلزار شهدای شهر کرمانشاه و بسیاری از مساجد و تکایای استان کرمانشاه برگزار شد .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، طنین انداز شدن دعای عرفه در گلزار شهدای شهر کرمانشاهمراسم پرفیض قرائت دعای عرفه ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در گلزار شهدای شهر کرمانشاه آغاز شد . 

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مردم شهید پرور و ولایت مدار این شهر همراه باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «محسن قنبریان» و قرائت دعای پرفیض عرفه با نوای «سعید قانع» و حجت الاسلام «محمد رسول کرمی» برگزار  شد.

همچنین بیست و هشتمین آئین پرفیض دعای عرفه امروز چهارشنبه مصادف با نهم ذی الحجه در شهرستان مرزی قصرشیرین نزدیکترین نقطه از کشورمان به کربلای معلا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در نقطه ی صفر مرز رسمی خسروی طنین انداز شد.
دعای پر فیض عرفه در آسمان شهرستان مرزی و گرمسیر قصرشیرین با حضور عاشقان و دلسوختگان ابادعبدالله الحسین (ع) با وجود گرمای هوا به عنوان یادگار ارزشمند مرحوم ابوترابی سید آزادگان در نقطه صفری مرزی برگزار شد.
حضور مادران و کودکان خردسال با وجود گرمای شدید هوا و یا پیرمردان و پیرزنانی و جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این آیین معنوی صحنه های زیبایی خلق کرده بود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷