افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
ضعیف شدن فوتبال ایتالیا با کوچ ستاره‌ها به عربستان
22 تیر 1402 - 13:55
شناسه : 41539

رئیس اجرایی باشگاه اینتر براین باور است که کوچ کردن ستاره‌های بزرگ فوتبال ایتالیا به لیگ عربستان باعث ضعیف شدن فوتبال این کشور در شرایط کنونی می‌شود.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های بزرگ فوتبال عربستان با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را یکی پس از دیگری جذب می‌کنند.

ستاره‌های سری A از جمله بروزوویچ و ساویچ راهی فوتبال عربستان شده‌اند و قرار است این انتقال‌های بزرگ ادامه داشته باشد.

ماروتا، مدیر اجرایی اینتر در واکنش به حضور ستاره‌های بزرگ در فوتبال عربستان گفت: پول‌های سعودی به اروپا رسیده است. آنها بازیکنان بزرگ تراز اول را جذب می‌کنند و این باعث ضعیف‌تر شدن فوتبال ایتالیا می‌شود. البته همان وقت باعث می‌شود برای آینده برنامه ریزی کرد و خودمان را تقویت کنیم.

او ادامه داد: اینتر فصل قبل نمایش بسیار خوبی داشت. ما دو جام به دست آوردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کردیم و این به لطف اینزاگی بود که انتقادهای زیادی از او شد. اینکه نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم افتخار بزرگی است و باید به آن بالید. انگیزه ما برای فصل بعد با این نتایج بسیار خوبی که کسب کرده‌ایم، بیشتر شده است.

ماروتا درباره فعالیت تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: ما تاکنون سه بازیکن جذب کرده‌ایم. هدف از جذب این بازیکنان پایین آوردن میانگین سنی تیم است. ما همه بلیت‌های فصل جدید را فروخته‌ایم و این نشان می‌دهد که حتی بدون سرمایه گذاری‌ها بزرگ هم می‌شود شرایط خوبی داشت و تیم باکیفیت ساخت.

انتهای پیام

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷