افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33472 تعداد نوشته های امروز : 23×
راه‌اندازی سامانه کشف خودکار درگاه‌های پرداخت بانکی جعلی در مرکز آپا دانشگاه رازی
31 تیر 1402 - 20:28
شناسه : 42562

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه موفق به تحقق هدف‌گذاری دولت در هوشمندسازی ارائه فرآیند‌های پنجره خدمات ملی هوشمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه، راه‌اندازی سامانه کشف خودکار درگاه‌های پرداخت بانکی جعلی در مرکز آپا دانشگاه رازیرئیس دانشگاه رازی گفت : دانشگاه رازی با راه‌اندازی مراکز تخصصی مانند مرکز معماری سازمانی، اینترنت اشیاء، آپا و… نقش قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات کشور دارد.
احمدی افزود: وجود این مراکز سبب شده است که دانشگاه رازی بتواند در اجرای پروژه‌های ملی و به ویژه ارائه خدمات الکترونیکی به عموم مردم، جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد.
وی اظهار داشت: دانشگاه رازی در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیکی، پنجره واحد خدمات الکترونیکی خود را از دو سال قبل طراحی و عملیاتی کرده است..
رئیس دانشگاه رازی گفت: این دانشگاه موفق به تحقق هدف‌گذاری دولت در هوشمندسازی ارائه فرآیندهای پنجره خدمات ملی هوشمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
احمدی با بیان اینکه دانشگاه رازی به عنوان اولین دانشگاه کشور به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شده است، افزود: دانشگاه رازی نقش اصلی در توسعه پنجره واحد خدمات در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارد و مجری توسعه این مهم در سطح وزارتخانه عتف است.
احمدی با تشریح خدمات سامانه پنجره واحد دانشگاه گفت: مدیریت خدمات در سامانه پنجره واحد خدمات دانشگاه رازی به صورت پویا و قابل تغییر است. این امکان سبب می‌شود که بتوان دسترسی و ارائه خدمات را برحسب نیاز مخاطبین، تنظیم و هوشمند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷