افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
جذب حامیان در طرح ایتام در سه ماهه نخست سال جاری۷۲ درصد بیشتر شده است
02 مرداد 1402 - 20:28
شناسه : 42802

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: مجموع حمایت‌ها و جذب حامیان در طرح ایتام در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۲ درصدی داشته است

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،جذب حامیان در طرح ایتام در سه ماهه نخست سال جاری۷۲ درصد بیشتر شده است مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: با اجرای طرح اکرام ایتام درکرمانشاه پنج هزار و ۶۰۰ حامی جدید به حامیان ایتام افزوده شدند.
پیمان ترکمانه گفت: در این طرح خیرین به طور مستقیم حمایت‌هایی را به صورت مالی به حساب فرزندان معنوی خود به طور ماهانه واریز می‌کنند که حداقل کمک‌های هر خیر از ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: در دهه ولایت تعداد ۳۷۴ حامی جذب شده که این تعداد حامی یک هزار و ۹۸۲ فرزند را مورد حمایت قرار داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۸۵ در جذب حامی هستیم.
ترکمانه اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ حامی جذب شده که در مجموع بیش از ۱۳ هزار و ۶۸۰ فرزند مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه واریز حمایت‌های مالی از فرزندان طرح حامی به طور مستقیم به حساب ایتام صورت می‌گیرد، اما میزان واریزی‌ها و حمایت‌های ماهانه در دسترس کمیته امداد بوده و به سرانه واریزی حامیان و دریافتی‌ها ایتام آگاه هستیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷