افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 3 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33793 تعداد نوشته های امروز : 25×
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، به اقشار نیازمند توجه کنند
09 مرداد 1402 - 14:28
شناسه : 43444

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ارتقای رتبه استان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه گفت: بانک‌ها نباید در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فقط به مشتریان کلان توجه و از اقشار نیازمند غفلت کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، به اقشار نیازمند توجه کنند محمدطیب صحرایی اظهار داشت: بانک‌های استان بررسی کنند که چرا در کشور میانگین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد بالاتر رفته و با این روش میانگین استان را بالا ببرند.
وی تصریح کرد: برخی از شرایط بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مددجویان، ترجمه دیگر «وام نمی‌دهیم» است زیرا متقاضیان نمی‌توانند این شرایط سخت به‌ویژه ضامنین را فراهم کنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه «شورای هماهنگی بانک‌ها برای افزایش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان راهکار ارائه کند» افزود: آمار‌های موجود نزدیک به ده بانک استان از میانگین کشور در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه عقب‌تر هستند، باید بررسی شود که چرا میانگین کشور بالاتر از کرمانشاه است و راهکار‌های آن را جستجو کرد.
محمد طیب صحرایی تاکید کرد: بانک‌ها منابع تسهیلات قرض‌الحسنه خود را تنها به مشتریان کلان اختصاص ندهند و متقاضیان تسهیلات خرد را هم در نظر بگیرند مخصوصا گروه‌های نیازمندتر مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.
وی از شورای هماهنگی بانک‌ها به عنوان بدنه کارشناسی خواست که برای رسیدگی به اقشار نیازمند در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و با لحاظ ضوابط موجود راهکار ارائه کنند.
استاندار کرمانشاه همچنین گفت: ضروری است که در افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند راهکاری ویژه و متناسب با نیاز‌ها و شرایط استان کرمانشاه تهیه کنیم و برای آن مطالبه کلان داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷