افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33794 تعداد نوشته های امروز : 1×
شاداب سازی ۵۲۶  مدرسه کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
10 مرداد 1402 - 19:28
شناسه : 43590

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در طرح شهید عجمیان ۵۲۶ مدرسه استان شاداب سازی و بهینه سازی می‌شوند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، شاداب سازی ۵۲۶  مدرسه کرمانشاه در طرح شهید عجمیانمعاون پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان، با اشاره به اجرای طرح شهید “عجمیان” در راستای شاداب سازی و بهینه سازی مدارس کشور گفت: در این طرح ۵۲۶ مدرسه استان کرمانشاه شاداب سازی و بهینه سازی می‌شوند.
احمد شایسته با بیان اینکه در این طرح ۶۴۰ گروه جهادی در استان کرمانشاه برای شرکت در طرح شهید “عجمیان” اعلام آمادگی کردند افزود: نام ۵۲۶ مدرسه استان در طرح شهید عجمیان ثبت شده است که تا اول مهر کار شاداب سازی و بهینه سازی آن‌ها انجام می‌شود.
وی گفت: طرح شهید عجمیان امروز در مدرسه شهید “قیامی” منطقه آقاجان شهر کرمانشاه با حضور گروه‌های جهادی متشکل از معلمان و دانش آموزان آغاز به‌کار می‌کند.
شایسته افزود: کار شاداب سازی و بهینه سازی مدارس استان از روز‌های قبل در سطح شهرستان‌ها  آغاز و تاکنون حدود ۱۴ مدرسه شاداب سازی و بهینه سازی شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷