افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
راه اندازی سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه ؛ به زودی
11 مرداد 1402 - 13:28
شناسه : 43656

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از راهاندازی شدن سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد .

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه، راه اندازی سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه ؛ به زودیحاتمی گفت: در رشته تیر اندازی نیز سایت اهداف پروازی دهکده المپیک در حال راه اندازی است، اما تا زمان ابلاغ کامل اعتبارات و تکمیل آن سایتی به طور موقت برای ورزشکاران راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه هیأت تیراندازی در عرصه قهرمانی تاکنون عملکرد خوبی داشته و افتخار آفرینی کرده در زمینه استعداد یابی هم باید پیشگام و پیشرو باشد و قدم‌های جدی و راسخی در این راستا بردارد.
وی با تاکید بر اینکه رشته تیراندازی در عرصه قهرمانی و استعداد یابی فعالیت دارد، عنوان کرد: امید است که هیأت تیراندازی با برنامه‌های منسجم و راهبردی در هر ۲ این عرصه‌ها داشته باشد و کشف استعداد‌ها و قهرمان پروری به رشد و توسعه بیشتر ورزش در استان کرمانشاه کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های استان در زمینه ورزشی باید بیشتر استفاده شود، بیان کرد: با وجود زیرساخت‌های مناسبی که در زمینه‌های ورزشی در استان مهیا شده کرمانشاه ظرفیت و آمادگی پذیرایی و برگزاری مسابقات در عرصه ملی و جهانی را خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷