افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
فرصت یک ماهه استاندارد به ادارات و امکان عمومی کرمانشاه برای دریافت گواهی آسانسور
11 مرداد 1402 - 15:29
شناسه : 43700

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی و صاحبان اماکن عمومی استان یک ماه فرصت دارند که برای آسانسور ساختمان خود گواهی استاندارد بگیرند.

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه، فرصت یک ماهه استاندارد به ادارات و امکان عمومی کرمانشاه برای دریافت گواهی آسانسورمهدی حسین پور افزود: اگردستگاه‌های اجرایی و صاحبان اماکن عمومی استان در مهلت تعیین شده موفق به کسب گواهی نشوند با دستور مقام قضایی آسانسور آن‌ها پلمب خواهد شد.
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۵ مورد تایید ایمنی کیفیت آسانسور در سطح استان صادر شده و ۱۰ مورد آسانسور نیز در اماکن عمومی و ادارات نیز به دلیل عدم رعایت استاندارد با همکاری دادگستری پلمب شده است
اداره استاندارد در راستای ایمنی و صیانت از سلامت جان شهروندان با هیچ دستگاه اجرایی و اماکن عمومی حتی درمانگاه‌ها در خصوص اخذ تاییدیه استاندارد مماشاتی ندارد و اگر آسانسور ساختمانی گواهی استاندارد نداشته باشد با همکاری قوه قضاییه تا رفع ایراد پلمپ خواهد شد.
حسین پور همچنین به ۶۲۱ مورد بازرسی از وسایل و تجهیزات بازی بوستان‌های سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به همه شهردارای‌های استان در خصوص استاندارد سازی وسایل و تجهیزات بازی بوستان ابلاغیه زدیم و از شهروندان می‌خواهیم موراد مشکوک را به سامانه‌های ارتباطی اداره استاندارد ۱۷۱۵ گزارش دهند تا بازرسان به بررسی مورد بپردازند.
وی با بیان اینکه تاکنون حادثه‌ای در خصوص وسایل و تجهیزات بازی بوستان‌ها و اماکن بازی نداشته ایم، اما اظهار داشت اغلب وسایل و تجهیزات بازی در سطح بوستان‌ها از استاندارد‌های اولیه هم برخوردار نیستند.
مدیرکل اداره استاندارد استان کرمانشاه در ادامه صحبت‌های خود به ۲۷۳ بازرسی از واحد‌های تولیدی استان و ۲۹۲ مورد نمونه برداری، ۸۰ مورد آزمون نمونه انطباق و ارزیابی طرح “طاها” و ۳۲۲ مورد آزمون نمونه تولید از واحد‌های تولید استان در چهار ماه سپری شده از سال جاری اشاره کرد گفت: در این مدت ۲۷۴ بازرسی طرح طا‌ها از سطح بازار با ۴۰ نمونه برداری و هزار و ۵۰۰ آزمون ادواری از ترازو‌ها و باسکول‌های سطح استان انجام شده است.
حسین پور همچنین به صدور ۲۸۸ مورد اظهار نامه‌های صادراتی و ۵۳۱ مورد اظهار نامه وارداتی و ۳۶۲ مورد تعیین ماهیت کالا صادراتی و وارداتی در چهار ماه اول سال در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت هفت مورد بازرسی فنی از انرژی صنایع و ۲۴ مورد پروانه کاربردی علامت استاندارد اعم از اجباری و تشویقی صادر شده و ۳۳ مورد تعلیق و ابطال پروانه علامت استاندارد داشتیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷