افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 32084 تعداد نوشته های امروز : 1×
راه اندازی سامانه تلفنی امداد زائر ۳۱۳۸ برای خدمات‌رسانی به زائران
18 مرداد 1402 - 15:28
شناسه : 44418

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سامانه امداد تلفنی زائر با شماره ۳۱۳۸ برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین و عتبات عالیات راه اندازی می‌شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، راه اندازی سامانه تلفنی امداد زائر ۳۱۳۸ برای خدمات‌رسانی به زائرانحجت‌الاسلام یوسف احمدی افزود: ۵۰۰ خدمت درقالب موکب امداد زائر از جمله آدرس تمام مواکب استان کرمانشاه از نقطه ورودی به استان تا مرز خسروی، اطلاعات مرزها، آدرس بیمارستان و صرافی‌های مجاز و دیگر خدمات مورد نیاز زائران تعریف‌شده که زائران با تماس با سامانه ۳۱۳۸ از این خدمات می‌توانند استفاده کنند.
وی اضافه کرد: سامانه امداد زائر اربعین تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین همچنان برای خدمات‌رسانی به زائران فعال است. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با ورود زائران به شهرستان‌های ورودی به استان کرمانشاه که شهرستان‌های هرسین، کنگاور، سنقر و کامیاران، خواهد بود، یک پیامک حاوی محتوای “کرمانشاه دروازه کربلا است به کرمانشاه خوش‌آمدید” ارسال خواهد شد و سامانه امداد زائر در خدمت زائران است.
او گفت: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام اربعین امسال حضور سخنرانان و مداحان برجسته در مرز خسروی و برگزاری برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان است.
حجت الاسلام احمدی افزود: فضاسازی در المان‌ها، دیوارنویسی، ورودی شهر، نظافت سرویس‌های بهداشتی مسیر، آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها از مهم‌ترین اقدام‌هایی است که برای ارائه خدمات بهتر به زائران انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷