افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34104 تعداد نوشته های امروز : 2×
ساخت مدرسه سبز در کرمانشاه در دستور کار قرارگرفته است
23 مرداد 1402 - 15:28
شناسه : 44917

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در شهرک ولایت شهر کرمانشاه زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع برای این منظور جانمایی شده است.

پ
پ

به گزارش  افق کرمانشاه، ساخت مدرسه سبز در کرمانشاه در دستور کار قرارگرفته استنظری گفت: قرار است ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش املاک مازاد تأمین شود.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه توسعه پایدار، بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، استفاده از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی، صرفه جویی در آب و… را از ویژگی‌های مدرسه سبز دانست و گفت: مدرسه سبز خودگردان است.
وی تصریح کرد: براساس طرح پیش‌بینی شده، مدرسه مذکور از مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم با مدیریت یک مدیر؛ دانش‌آموزان دختر را پذیرش خواهد کرد.
نظری، از خیرین خواست همچون گذشته این اداره‌کل را در راستای خدمات‌رسانی بهتر یاری کنند و افزود: خیرین حدود ۲۲۰ میلیارد تومان در بحث زلزله استان کرمانشاه به مدرسه‌سازی کمک کردند و از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک خیرین داشتیم.
وی با بیان اینکه امسال ۷۵ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی هدف‌گذاری شده است، گفت: به هر میزانی که خیرین که کمک خیرین را جذب کنیم به همان میزان دولت هم در امر مدسه‌سازی کمک خواهد کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷