افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
پیام استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)
24 مرداد 1402 - 19:29
شناسه : 45007

استاندار کرمانشاه  در پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)  شیراز را محکوم کرد

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پیام استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)متن پیام محمدطیب صحرایی به این شرح است:
“بسمه تعالی”
حادثه تلخ و تاثر برانگیز حمله تروریستی در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) و شهادت و جراحت جمعی از هموطنان بیگناه، سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی و یادآور صد‌ها جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.
اتفاق تکراری و عادی این حادثه، سکوت تامل برانگیز مجامع بین المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر است که به نوعی دست‌های پشتیبان و حمایتگر گروه‌های تروریستی را عیان می‌کند.
حامیان و تجهیزکنندگان مزدوران تروریستی، هر زمان در میدان نظامی و دیپلماسی مجبور به دادن امتیاز می‌شوند یا در راه اندازی آشوب خیابانی شکست می‌خورند، با ترور و کشتار دست به انتقام گیری از ملت بزرگ ایران می‌زنند.
به لطف الهی و با هوشیاری نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی که طی ماه‌های اخیر چندین شبکه ترور و خرابکاری را شناسایی و منهدم کرده اند، تروریست حرم حضرت شاهچراغ هم در همان لحظات اولیه دستگیر شد و اجازه نیافت یک کشتار بزرگ راه بیندازد، اما بی شک لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های داخلی و خارجی جنایتکاران را شناسایی و محاکمه کنند و مراکز تجمع و تجهیز تروریست‌ها در خارج از کشور را هم به کلی برچینند.
دشمنان دروغگوی ایران اسلامی که این روز‌ها با ظاهر آراسته در مقابل دوربین‌ها خود را مدافع حقوق ملت‌ها معرفی می‌کنند، در عمل و پشت پرده، خشاب‌های تروریست‌ها را برای به رگبار بستن ایرانیان پر می‌کنند و به خیال باطل خود گمان می‌برند که با ترور می‌توان مقاومت و اقتدار ملت ایران را درهم شکست در حالی که استواری و بصیرت ایرانیان در میدان‌های بزرگی مانند دفاع مقدس و انواع فتنه‌ها و تحریم‌های تحمیلی دشمن بار‌ها اثبات و عیان شده است.
اینجانب از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت دو هموطن عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسألت می‌نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷