افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 0×
راهداری ۳۸۵ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاه اهدا کرد
30 مرداد 1402 - 15:28
شناسه : 45429

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون، دوره‌های آموزشی و توزیع کلاه ایمنی در بین ۳۸۵ راکب موتورسیکلت استان انجام شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،کرمی افزود: میزان آموزش انجام شده به راکبان موتورسیکلت در هر مرحله ۵۲۱ نفر ساعت و میزان آموزش راکبان ادوات کشاورزی ۲۰۴ نفر ساعت بوده است.
راهداری ۳۸۵ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاه اهدا کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: طبق آمار‌های موجود بیشترین آسیب‌های وارده به راکبان موتورسیکلت هنگام تصادفات در ناحیه سر است که گذاشتن کلاه ایمنی تأثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات را دارد که در همین راستا، از ابتدای سال‌جاری با برگزاری کلاس آموزشی و اهداء کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت در شهرستان‌های استان کرمانشاه انجام شده است.
کرمی گفت: اولویت برگزاری کلاس‌های آموزشی و اهداء کلاه ایمنی در روستا‌هایی بود که بیشترین آسیب‌دیدگی موتورسیکلت سواران و تردد وسایل نقلیه را داشته و در مناطق پرخطر قرار دارند اجرا شده است.
وی در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی در روستا‌ها اشاره کرد و افزود: باتوجه به ضرورت آشنایی راکبین موتورسیکلت با مقررات بهره‌مندی از این وسیله نقلیه، ضمن هماهنگی با بخشداری و حضور کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک، پلیس‌راه و فوریت‌های پزشکی اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با رویکرد کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌شود.
راکبان موتورسیکلت روستایی به دلیل نوع فعالیت در مسیر‌های دسترسی به باغات، مزارع کشاورزی و تردد در طول شب با نصب بیش از هزار برچسب شبرنگ به آشکارسازی این وسیله نقلیه در طول شب اقدام شده است.
آموزش راکبین موتور سیکلت و راکبین ادوات کشاورزی در روستاهای استان بصورت مستمر برگزار میشود
کلاس‌های آموزشی و اهداء کلاه ایمنی در روستا‌هایی بود که بیشترین آسیب‌دیدگی موتورسیکلت سواران و تردد وسایل نقلیه را داشتند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷