افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌ها در اجرای حدنگاری کشاورزی در استان کرمانشاه
01 شهریور 1402 - 14:28
شناسه : 45549

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به اینکه هیچ گونه تقصیر و مسامحه‌ای در کار حدنگاری پذیرفتنی نیست افزود : از بازرسی استان می‌خواهیم این موضوع را پیگیری و بانهاد‌ها و دستگاه‌های کم کار برخورد کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌ها در حدنگاری کشاورزی در استان کرمانشاهکرمی با اشاره به اینکه در کاداستر اراضی ملی و منابع طبیعی کار‌های خوبی صورت گرفته است، اما در بحث اراضی کشاورزی پیشرفت مورد نظر حاصل نشده ، خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه در بحث کاداستر اراضی کشاورزی توفیق زیادی حاصل نشده  و به نظر می‌رسد اقدامات انجام شده کافی نیست زیرا مشاهده می‌شود برخی از زارعین از موضوع کاملا بی اطلاع هستند.
رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به برخی علت‌های عدم انجام کار یادآور شد:  برخی مردم بر اساس یکسری باور‌های غلط از اقدام برای دریافت سند زراعی خودداری می‌کنند که نیازمند اقناع سازی و تشویق بیشتر است که از سوی مسئولین مربوطه انجام شود و از ظرفیت‌های موجود خصوصا دهیاران استفاده بیشتری صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان با پرداختن به اهمیت موضوع و اینکه متاسفانه برخی افراد علی رغم تاکیدات موکد هنوز جدیت موضوع کاداستر کشاورزی را درک نکرده اند گفت:به رئیس محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد می‌کنیم برای افرادی که در خصوص این موضوع کم کاری می‌کنند پرونده تشکیل شود، زیرا احساس می‌شود انجام کار در پاره‌ای موادر نیازمند کار تنبیهی است.
دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد با توجه به زمان ۵ ماهه‌ای که از سال گذشته است توقعی که می‌رفت برآورده نشده و توقع این است که در تبیین، تشریح و ترغیب زارعین اقدامات مناسب تری انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷