افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33854 تعداد نوشته های امروز : 23×
انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه
08 شهریور 1402 - 16:28
شناسه : 45995

 فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدرسردار حاجیان در ادامه با اشاره به انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۲۲۱ خرده فروش مواد مخدر مخدر نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
وی افزود : برآورد ما این است که حدودا تعداد ۳۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح کرمانشاه وجود دارند و با توجه به اینکه  معتادان افزایش چشمگیری در سطح معابر و خیابان‌ها داشتند، تصمیم بر این شد که طرحی در راستای جمع آوری معتادان متجاهر توسط انتظامی استان اجرا گردد.
این مقام انتظامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استاندار کرمانشاه از اجرای این طرح، افزود: با اجرای گسترده، جدی و قاطع این طرح، تاکنون تعداد ۲ هزار و ۴۲ معتاد متجاهر در  استان دستگیر و به منظور درمان به کمپ‌ها منتقل شده اند.
سردار حاجیان تصریح کرد: در بحث ایجاد کارگاه‌های آموزشی و حرفه آموزی هم اقدامات خوبی در این مجتمع انجام شده است و انتظامی استان هم کمک‌هایی در راستای گسترش این کارگاه‌ها انجام داد تا بتواند در زمینه بازاجتماعی شدن معتادان همکاری بیشتری داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، اظهار داشت: به خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر استان هشدار می‌دهم که به زودی پلیس به سراغ آن‌ها خواهد رفت و مطمئنا همه آن‌ها دستگیر خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس در موضوع مواد مخدر ۲ رویکرد را در دستور کار دارد، تصریح کرد: در رویکرد ایجابی تلاش ما بر بازاجتماعی شدن معتادان متجاهر است، اما در رویکرد سلبی برخورد قاطع با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷