افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
اعزام ۲۰۴ نیروی پاکبان و آتش نشان برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین به قصرشیرین
09 شهریور 1402 - 10:28
شناسه : 46023

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۲۰۴ نیروی پاکبان و آتش نشان برای ارایه خدمات به زایرین اربعین حسینی (ع) به شهرستان قصرشیرین اعزام شدند.

پ
پ

اعزام ۲۰۴ نیروی پاکبان و آتش نشان برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین به قصرشیرینبه گزارش افق کرمانشاه، «برومند نامداری» افزود: برای ارائه خدمات مناسب در ایام اربعین  به زوار هشت دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله، ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه مه پاش و هفت دستگاه یخ‌ساز خریداری و در مرزخسروی مستقر شده اند . 
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: استقرار و خدمات رسانی ۲ دستگاه کمپرسی در شهرستان قصرشیرین، یک دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله و یک دستگاه خودرو حمل جسد در پایانه مرزی خسروی از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه است.
نامداری گفت: اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی خسروی، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر کرمانشاه و ۲۰ چشمه در شهرستان کنگاور ، احداث ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در موکب الزهرا ماهیدشت و بازدید کارشناسان آتش‌نشانی از مواکب مسیر زائرین و آموزش به منظور پیشگیری و مقابله با حریق ، اعزام اکیپ جمع آوری سگ‌ها درپایانه مرزی خسروی وتوزیع اقلام فرهنگی و مذهبی و فضای بازی کودکان و ساخت و نصب المان مناسبتی به منظور فضاسازی شهر کرمانشاه  ،خرید و توزیع سه تن کیسه زباله در بین شهرداری‌های استان، خرید ۳۰۰ مخزن پلی اتیلن تفکیک پسماند و فضاسازی قرارگاه اربعین در پایانه مرزی خسروی از اقدامات شهرداری در ایام اربعین  است.
معاون شهردار کرمانشاه در خصوص پاکسازی گیت‌های مرزی گفت: پاکسازی گیت‌های منذریه، جمع آوری زباله مواکب در کمربندی شهرستان قصرشیرین، خدمات رسانی و جمع آوری زباله کلیه مواکب در شهر کرمانشاه از جمله ارایه خدمات شهرداری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷