افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تردد ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه
11 شهریور 1402 - 13:28
شناسه : 46168

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون۵۹۳ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اندکه رکورد جدیدی در تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، تردد ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه فریبرز کرمی گفت: از ابتدای آغاز ماه صفر (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) تاکنون ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند که این عدد رکورد جدیدی در تردد زوار عتبات عالیات است.
وی گفت: بیشترین تردد ثبت شده در روز جمعه ۱۰ شهریور از پایانه مرزی خسروی با تردد بیش از ۱۰۶ هزار و ۸۰۸ زائر بوده است به نحوی که ۶۲ هزار و ۳۱۱ زائر از کشور خارج و ۴۴ هزار و ۴۹۷ نفر وارد ایران شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اقداماتی که در پایانه مرزی خسروی انجام شده است تردد زوار از این پایانه مرزی بسیار آرام و روان است.
فریبرز کرمی در پایان افزود: هموطنان و زائرین گرامی می‌توانند جهت دریافت هرگونه راهنمایی از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ارتباط باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷