افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
تردد۱۰ هزار زائر اتباع خارجی از مرز خسروی در اربعین امسال
20 شهریور 1402 - 19:31
شناسه : 46677

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت: در ایام اربعین امسال ۱۰ هزار نفراز اتباع خارجی از مرز خسروی عبور کردند ک به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

پ
پ

به گزارش  صدا و سیما مرکزکرمانشاه،تردد۱۰ هزار زائر اتباع خارجی از مرز خسروی در ابعین امسال سلیمانی افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شدند و ۳ هزارو ۲۰۰ نفر هم پس از تشرف به عتبات عالیات از مرز خسروی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.
مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استان کرمانشاه  گفت : برابر دستور ابلاغی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشوردر اربعین امسال ورود و خروج زائران اتباع خارجی از مررز خسروی به خاطر ملاحظات امنیتی ممنوع بود، ولی پس از آغاز سفر‌های اربعین در کشور بسیاری از اتباع خارجی برای تشرف به عتبات عالیات به مرز خسروی مراجعه کردند.
او بااشاره به اینکه عمده این افراد از اتباع آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و پاکستان بودند افزود: پس از این، رایزنی‌های لازم با سرکنسولگرعراق و نماینده وزرات امور خارجه در کرمانشاه انجام شد تا توانستیم با طرف عراقی برای تردد زوار اربعین امسال از مرز خسروی به توافق برسیم . 
مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت: تردد زائران اتباع خارجی از مرز بین‌المللی خسروی نشاندهنده امنیت بالای مرز بین المللی خسروی است . 
سال گذشته در مجموع ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین از مرز خسروی تردد کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷