افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
خانواده‌ها برای سنجش نوآموزانشان اقدام کنند
21 شهریور 1402 - 10:28
شناسه : 46689

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : خانواده‌های کرمانشاهی تا آخر شهریور، فرصت دارند برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند.

پ
پ

به گزارش  صدا و سیما مرکزکرمانشاه، خانواده‌ها برای سنجش نوآموزانشان اقدام کنندمحمد بیگی افزود: والدین باید پس از نوبت گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند.
علی محمدبیگی با بیان اینکه بر اساس آمار‌های موجود ۳۴ هزار و ۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، گفت: تاکنون حدود ۳۴ هزار نوآموز در استان سنجش  شده‌اند وحدود ۵۰۰ نفر از این نوآموزان در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  گفت: هم اکنون تنها دو پایگاه در استان برای سنجش سلامت نوآموزان فعال است.
وی اضافه کرد: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از حیث فاکتور‌هایی شامل ارزیابی سلامت بینایی، شنوایی، هوش و… مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به موقع توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد.
وی ادامه داد: ۱۲ در صد نوآموزان   پس از ارزیابی در پایگاه‌های سنجش سلامت دوباره مورد ارزیابی قرار می گیرند و آن‌هایی که مشکلات بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی داشته باشند، پس از دریافت توصیه‌های لازم برای استفاده از تجهیزات درمانی برای تحصیل به مدارس عادی معرفی می‌شوند.
 ۳۱ پایگاه سنجش سلامت شامل ۳۰ پایگاه عادی و یک پایگاه تخصصی  امسال عهده دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی بودند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷