افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
میتروویچ: الهلال مثل رئال‌مادرید است/ خوشحالم بالاخره در یک تیم بزرگ هستم
26 شهریور 1402 - 13:50
شناسه : 46939

مهاجم صربستانی جدید الهلال تیم فعلی‌اش را با رئال‌مادرید مقایسه کرد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، الکساندر میتروویچ ۲۹ ساله با پیوستن به الهلال عربستان در اوایل تابستان امسال با انتقالی ۴۶ میلیون پوندی از فولام به دوران هشت ساله خود در فوتبال انگلیس پایان داد. دوران او در فولام  در شرایط سختی به پایان رسید و او تهدید کرد که در صورت محرومیت از انتقال به الهلال، دیگر برای باشگاه بازی نخواهد کرد.

میتروویچ فوتبالش را در عربستان به خوبی آغاز کرد و در چهار بازی اول خود برای تیم جدیدش ۵ گل به ثمر رساند. میتروویچ در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، به نیوکاسل و فولام طعنه زد و گفت که از اینکه بالاخره برای یک باشگاه بزرگ بازی می‌کند خوشحال است.

میتروویچ گفت: زمانی که پیشنهاد الهلال را دریافت کردم، در مورد آن با خانواده‌ام صحبت کردم. رد کردن آن دشوار بود. سال‌ها در انگلیس بازی کردم ولی حس خیلی خوبی آنجا نداشتم. خوشحالم که بالاخره به یک باشگاه بزرگ رسیدم، الهلال شبیه رئال مادرید در اروپاست.

این مهاجم ۲۹ ساله همچنین فاش کرد که پیشنهاد انتقال به عربستان را به دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس نیز داده است. او افزود: به دوشان پیشنهاد دادم اما بستگی به خودش دارد. او از من پرسید که وضعیتم چطور است و من هم گفتم عالی و او را به عربستان دعوت کردم. اگر بخواهم صادق باشم، می‌بینم که او خوشحال است و روی یووه تمرکز کرده است. او در یکی از قویترین باشگاه‌های اروپاست. 

الهلال این هفته در حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از الریاض پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را در هم بکوبد. در این بازی از نیمار فوق ستاره برزیلی جدید الهلال رونمایی شد. او در دقیقه ۶۲ وارد زمین شد و روی دو گل تیمش‌ نقش داشت.  میتروویچ، الشهرانی، مالکوم، ناصر الدوساری و سالم الدوساری (دو گل) گلزنان الهلال در این بازی بودند.

الهلال یکی از هم‌گروه‌های نساجی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیاست.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷