افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 32084 تعداد نوشته های امروز : 1×
08 مهر 1402 - 12:52
شناسه : 47622

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در سطح کشور طی دهه های اخیر گفت: این پیشرفت ها که نشات گرفته از روحیه خودباوری است را مدیون انقلاب اسلامی و تلاش های امام راحل هستیم.

پ
پ

سردار بهمن ریحانی، امروز (۸ مهر) در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های مختلف گفت: امروز به حدی از موفقیت و پیشرفت رسیده ایم که هم دوستان و هم دشمنان نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی دارند.

وی افزود: امروز در جایگاهی هستیم که برای هیچ پروژه عمرانی و غیرعمرانی نیازمند هیچ کارشناس و مهندس خارجی نیستیم و تمام کارها به دست فرزندان و جوانان برومند همین سرزمین انجام می شود.

ریحانی تاکید کرد: این خودباوری را مدیون انقلاب و امام راحل هستیم که به ما فهماند ما می‌توانیم و کافی است که برای انجام هر کاری اراده کنیم.

وی افزود: تا قبل از انقلاب به ملت ایران این باور القاء شده بود که آنها توان انجام هیچ کاری ندارند و باید از کشورهای غربی بیایند و برای ما کار انجام دهند، اما امام(ره) با پیروزی انقلاب به ما فهماند که ایرانی ها می توانند کارهای بزرگ انجام دهند و به کمک هیچکس نیاز ندارند.

ریحانی گفت: همین خودباوری موجب شد طی چهاردهه فعالیت که نیمی از آن هم در جنگ تحمیلی و بازسازی پس از آن سپری شد، ایران قله های علمی جهان را یکی یکی فتح کند و در بسیاری از علوم و فنون خود را به جمع چند کشور برتر جهان برساند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این پیشرفت ها برای دشمن گران تمام شده، گفت: در همین راستا آنها از حربه های مختلف برای مقابله با این حرکت پرشتاب و پرقدرت ایران استفاده کرده و سخت ترین تحریم ها را بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی با اشاره به تحریم قرارگاه سازندگی خاتم (ص) گفت: این قرارگاه در خط سازندگی کشور است و در همین راستا شدیدترین تحریم ها علیه چنین نهادی و نهادهای مشابه که کار سازندگی و پیشرفت ایران را برعهده داشته باشند، اعمال می شود.

ریحانی گفت: خوشبختانه این قرارگاه با تمام تحریم ها توانسته سازندگی را در کشور پرقدرت ادامه دهد و قطعا حرکت در این مسیر ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقدامات خوب این قرارگاه در ساخت پروژه های بزرگی در استان مانند سامانه گرمسیری گفت: با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، کرمانشاه بازهم نیازمند سازندگی بیشتری است.

وی افزود: این استان در طول هشت سال دفاع مقدس آسیب های بسیاری دید و از پیشرفت های صورت گرفته در سایر استان ها عقب ماند و جبران این عقب ماندگی ها تلاش و کار مضاعفی می طلبد.

وی تصریح کرد: کرمانشاه امروز نیازمند کارهای زیربنایی بزرگی است و امیدواریم قرارگاه خاتم (ص) ویژه‌تر این استان را ببیند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷