افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
21 مهر 1402 - 15:53
شناسه : 48498

امام جمعه کرمانشاه «طوفان الاقصی» را نتیجه ظلم و تعدی رژیم جنایتکار اسرائیل در تمام این سال‌ها در سرزمین‌های اشغالی دانست.

پ
پ

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۱ مهر) کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود اشاره کردند که اسرائیل بیش از ۲۵ سال عمر نمی‌کند، از  آگاهی ایشان نسبت به مسائل یاد کرد و گفت: امروز وضعیت اسرائیل را می‌بینیم که چگونه گرفتار طوفان الاقصی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاثیر این طوفان بر اسرائیل هرگز ترمیم نخواهد شد، تاکید کرد: این طوفان به دست بچه‌های فلسطین و حماس ایجاد شد و عامل اصلی آن نیز ظلم، تعدی ‌و تجاوز اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین در این سال‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: کجای دنیا چنین چیزی می‌بینیم که یک رژیم غاصب بخواهد خانه را بر سر زن و بچه ‌هاخراب و آنها را مجبور کند از خانه خود آواره شوند.

آیت‌الله علما با تاکید بر اینکه مظلوم‌نمایی اسرائیل به درد نمی‌خورد، یادآور شد: باید تا جایی‌که ممکن است به مردم فلطسین کمک کنیم.

وی اشاره‌ای هم به زلزله ویرانگر افغانستان داشت و بر لزوم کمک به مردم زلزله‌زده این کشور تاکید کرد.

وی سپس با اشاره به سالروز ولادت امام جعفر صادق(ع) افزود: این امام بزرگوار در طول ۳۴ سال امامت خود اسلام را زنده کرد و منبع فقه و حدیث بود.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با گرامیداشت ۲۳ مهر روز نابینایان بر لزوم بهبود ارائه خدمات به این قشر تاکید کرد و افزود: ۲۴ مهر نیز روز پیوند اولیا و مربیان است و از این حیث اهمیت بسزایی دارد که کودکان ثروت اصلی ما هستند و در سایه پیوند اولیا و مربیان باید هم در مدارس و هم در دانشگاه بچه مسلمان پرورش دهیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز آخرین خطبه نماز جمعه خود را پس از ۱۶ سال در کرمانشاه ایراد می‌کند، گفت: ۴۰ سال از زندگی خود را در سنگر نماز جمعه در خدمت انقلاب و نظام گذراندم و بعد از این نیز در کنار مردم و انقلاب خواهم ماند.

وی در پایان از خداوند برای مردم طلب خیر و مغفرت کرد و از مردم نیز خواست دعاگوی او باشند.

آیت‌الله علما به مدت ۱۶ سال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود. او همچنین ۲۳ سال امام جمعه سیرجان بود.

نمازگزاران کرمانشاهی، امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی جنایات اسراییل در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

آنها در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی برگزار شد با سردادن شعارهایی ضمن حمایت از عملیات طوفان الاقصی، جنایت اسراییل را محکوم کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷