افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز “طوفان الاقصی بچه‌های مسجد” در کرمانشاه
25 مهر 1402 - 10:53
شناسه : 48846

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از آغاز پویش جنگ نرم و جهاد تبیین مبارزه با اسراییل و صهیونیسم جهانی در تمام مساجد استان با عنوان “طوفان الاقصی بچه‌های مسجد” خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام جواد جلالی ۲۵ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت با عنوان “طوفان الاقصی” در ۱۵ مهر ماه، گفت: این روز حقیقتا یوم الله بود، چرا که قدرت الهی در این روز بروز و ظهور پیدا کرد و محور مقاومت توانست ضربه کاری به رژیم جعلی اسراییل وارد کند.

وی افزود: در این روز ضربه ترمیم ناپذیری به قدرت پوشالی اسراییل وارد شد که باور تمام جهان و بویژه کشورهای عربی را نسبت به کشور فلسطین تغییر داد.

جلالی گفت: عملیات بزرگ “طوفان الاقصی” موجب شد کشورهایی مانند قطر و عربستان عادی سازی روابط با اسراییل را کنار گذاشته و از کشور فلسطین حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مسئله فلسطین و لزوم مبارزه با صهیونیسم جهانی گفت: برخی افراد در جامعه با مسئله فلسطین و قدس ارتباط عمیق و قلبی دارند و این مسئله را به خوبی درک کرده اند و برخی دیگر به حکم عواطف انسانی طرفدار فلسطین هستند و عواطف انسانی آنها مانع می شود که نسبت به جنایات اسراییل بی تفاوت باشند.

جلالی گفت: هیچ عقل سلیم و هیچ انسان آزاده‌ای در جهان نیست که قبول کند مردم یک کشور با ورود بیگانگان از کشورشان بیرون رانده و آواره شوند و برق و آب روی آنها قطع شود و حق دفاع از خود را نداشته باشند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در بحث فلسطین، گروه سومی هم در جامعه وجود دارند که به فکر منافع شخصی خود هستند و می گویند جنگ اسراییل و فلسطین به ما چه مربوط است که ما برای این دسته هم جواب داریم.

جلالی گفت: خوی صهیونیسم جهانی اسکتبار و استعمار است و براساس این خوی کشورهای دیگر باید کار و تلاش کرده و پول و ثمره اش نصیب آنها می شود، بنابراین برای مقابله با این وضعیت باید با صهیونیسم جهانی که نمود اصلی آن در اسراییل است، مبارزه کنیم.

وی افزود: هرکسی بهبود شرایط اقتصادی و آسایش می خواهد، باید با استکبارگران و استعمارگران جهانی مقابله کند و برای همین مبارزه با اسراییل ضرورت دوچندان می یابد، چرا که این خوی صهیونیستی تنها به فلسطین بسنده نکرده و به دنبال گسترش تجاوزات خود به سایر مناطق است و باید از جایی جلوی این غده سرطانی را گرفت.

وی افزود: این رژیم دشمنی دیرینه‌ای هم نه با انقلاب اسلامی که با تاریخ و تمدن ایران کهن دارد و به دنبال تکه پاره کردن ایران است و ایران متحد و بزرگ و یکپارچه را بر نمی تابد و همه باید با تمام توان مقابل این جنایتکاران بایستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به حقایق موجود و ضرورت مبارزه با اسراییل نیاز است که این مسئله در سطح جامعه به درستی تبیین شود و بچه های مسجد در این زمینه می توانند بهترین مبارزان این جهاد باشند.

جلالی از راه اندازی پویش جنگ نرم و جهاد تبیین مبارزه با اسراییل و صهیونیسم جهانی در تمام مساجد اهل تشیع و اهل تسنن استان خبر داد و افزود: این پویش که از ۲۳ مهرماه آغاز شده درحقیقت آغاز جنگ نرم با اسراییل و استکبار و استعمار جهانی است.

وی از تمام بچه های مسجد برای حضور در این پویش دعوت کرد و افزود: افسران جنگ نرم ابتدا خود با مسئله فلسطین به طور کامل باید آشنا شده و سپس به تبیین این مسئله و لزوم این مبارزه در سطح جامعه بپردازند.

جلالی در پایان گفت: به یاری خداوند این ظلم پایدار نمی ماند و گروه‌های مقاومت نشان دادند که پیروزی بزرگ نزدیک است و اسراییل به زودی نابود می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷