افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 9 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33916 تعداد نوشته های امروز : 22×
26 مهر 1402 - 11:52
شناسه : 48940

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، امروز(۲۶ مهر) استفاده از مجموعه ورزشی کوثر برای بانوان کرمانشاهی رایگان است.

پ
پ

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز هفته تربیت بدنی(۲۶ مهر تا ۲ آبان)، اظهارکرد: به مناسبت این هفته تلاش داریم تا در هر روز امکان استفاده عموم شهروندان را از یکی از اماکن و مجموعه های ورزشی استان به صورت رایگان فراهم کنیم. 

وی افزود: در این راستا و در گام اول، امروز(۲۶ مهر) استفاده بانوان کرمانشاهی از تمام فضاهای مجموعه ورزشی کوثر رایگان است. 

همچنین نرگس یوسفی مسئول امور ورزش بانوان استان نیز در گفت و گو با ایسنا، گفت: امروز(چهارشنبه) به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی بانوان کرمانشاهی می توانند از فضاها و سالن های مجموعه ورزشی کوثر بصورت رایگان استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: به منظور ترغیب بانوان شاغل، امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر با برگزاری برنامه های متنوعی میزبان بانوان شاغل در این مجموعه ورزشی بودیم. 

مسئول امور ورزش بانوان استان اضافه کرد: حدود ۱۰۰ نفر از بانوان شاغل در ادارات مختلف کرمانشاه با حضور در این مجموعه ورزشی در برنامه های مختلفی همچون ورزش صبحگاهی که برای آنها تدارک دیده بودیم، شرکت کردند. 

وی تصریح کرد: تمام فضاهای این مجموعه ورزشی شامل زمین چمن، پیست دوومیدانی، سالن های والیبال و بسکتبال، فوتسال، استخر و … امروز(چهارشنبه) برای بانوان رایگان است. 

مسئول امور ورزش بانوان استان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت هیات پزشکی ورزشی استان نیز اقدام به گرفتن تست های پزشکی همچون قند خون، فشار خون و … از بانوان ورزشکار حاضر در این مجموعه می کند. 

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷