افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
افتتاح گازرسانی به ۲۱ روستای جوانرود
20 آبان 1402 - 10:52
شناسه : 50468

پروژه گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان جوانرود با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد. 

پ
پ

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، امروز (۲۰ آبان) در این مراسم با اشاره به وضعیت گازرسانی به جوانرود، اظهار کرد: این شهرستان دارای دو شهر است که به صورت ۱۰۰ درصدی گازرسانی شده اند. 

وی افزود: همچنین این شهرستان ۹۷ روستا دارد که پیش از این به ۶۳ روستای آن گازرسانی شده بود و امروز مراسم گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر آن برگزار می شود تا تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۸۴ روستا برسد. 

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه یادآور شد: تعداد مشترکین گاز شهرستان جوانرود تا پیش از اجرای این پروژه ۲۵ هزار و ۵۰۰ مشترک بود که امروز ۱۳۸۲ مشترک جدید به آن اضافه شده است. 

وی به سختی های گازرسانی به این روستاها هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به موقعیت کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر، کار گازرسانی به این روستاها بسیار دشوار بود.

حسینی اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستاها را ۱۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به موقعیت کوهستانی منطقه، برای اولین بار در کشور شبکه هوایی گازرسانی در این پروژه به طول سه کیلومتر اجرایی شد.  

وی گفت: هم اکنون ضریب گازرسانی در شهرستان جوانرود در بخش شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی ۹۴.۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در خصوص گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان جوانرود نیز گفت: هرچند این روستاها به دلایلی همچون زیر ۲۰ خانوار بودن مشمول گازرسانی نیستند، اما با این وجود برای پنج روستای آن مطالعات و عملیات طراحی انجام شده و آماده پیمان سپاری است و برای دیگر روستاها هم با اختصاص اعتبار تلاش می کنیم گازرسانی صورت گیرد. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷