افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
گمرکات کرمانشاه رتبه اول صادرات ایران به عراق را کسب کرد
21 آبان 1402 - 10:52
شناسه : 50548

ناظر گمرکات استان کرمانشاه از سهم ۳۹ درصدی گمرکات استان از صادرات هفت ماهه ایران به عراق خبر داد و گفت: در این مدت بیشترین سهم بین گمرکات کشور را داشتیم.

پ
پ

علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: از مجموع صادرات زمینی کالا از طریق کشورمان به عراق در هفت ماهه امسال، گمرکات استان کرمانشاه توانست سهم ۳۹ درصدی ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزنی را در بین گمرکات کشور از آن خود کند و در جایگاه اول قرار بگیرد.

مدیر کل گمرک کرمانشاه با بیان اینکه در هفت ماهه امسال چهار میلیارد و ۳۸۴ میلیون و ۹۹۲ هزارو ۲۳۹ دلار کالای صادراتی به وزن ۱۱ میلیون و ۳۵۲ هزارو ۳۰۴ تن از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق صادر شده، افزود: گمرکات استان کرمانشاه با صادرات یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۸۸ دلار به وزن چهار میلیون و ۲۱۵ هزارو ۸۳۷ تن، بیشترین مقدار را از نظر وزن و ارزش در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داده است.

به گفته این مسئول، در بین گمرکات استان کرمانشاه نیز گمرک پرویزخان با صادرات ۵۶۲ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۶۳ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۵۷۱ هزارو ۴۲ تن بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و گمرک خسروی با صادرات ۴۶۱ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۳۴ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۹۸ هزارو ۱۸۶ تن در جایگاه بعدی قرار دارد.

عباس زاده سهم صادرات گمرک سومار به عراق را نیز ۴۴۶ میلیون و ۹۹۵ هزارو ۵۹۷ دلارکالا به وزن ۹۷۹ هزارو ۹۱۹ تن عنوان کرد و ادامه داد: سهم صادرات گمرکات شیخ صله و شوشمی به کشور عراق نیز به ترتیب ۲۱۱ میلیون و ۷۰۹ هزارو ۸۴۹ دلار به وزن ۳۹۱ هزارو ۵۲۶ تن و ۲۱ میلیون و ۸۹۶ هزارو ۴۴۵ دلار به وزن ۱۷۵ هزارو ۱۶۴ تن بوده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷