افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
22 آبان 1402 - 19:52
شناسه : 50710

عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از عدم برخورد دستگاه‌های نظارتی با اعضای متخلف شورای شهر کرمانشاه گفت: اگر این روند عدم برخورد با متخلفان ادامه دارد، نبودن شورا بهتر از بودن آن است و از مسئولین می خواهیم شورا را منحل کنند.

پ
پ

هاشم درویشی، امروز (۲۲ آبان) پس از عدم برگزاری جلسه رسمی شورای شهر به دلیل عدم حضور برخی اعضاء و به حد نصاب نرسیدن، در جمع خبرنگاران با انتقاد از عدم حضور برخی اعضای شورا گفت: کارهای بسیاری روی زمین مانده که نیازمند تشکیل جلسه شوراست، اما متاسفانه برخی اعضا با عدم حضور خود مانع تشکیل جلسات شده‌اند.

وی افزود: یکی از لوایح مهم که در انتظار بررسی در شورا می باشد، لایحه تعیین تکلیف نیروهای بازیافت است که حدود شش ماه است بلاتکلیف مانده است.

درویشی گفت: علاوه براین برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیازمند مصوبه شورای شهر است که آنها هم بلاتکلیف مانده‌اند.

درویشی با اشاره به عدم برخورد قاطع با متخلفان شورای شهر کرمانشاه گفت: در همین ماه‌های اخیر برخی اعضا به دلیل اعتراض به نحوه انتخاب رییس جدید شورای شهر در جلسات حاضر نشدند و بلافاصله با رای حل اختلاف سلب عضویت شدند، اما حالا که برخی اعضا برای چندمین بار در جلسه نیامده اند، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

درویشی از دستگاه های نظارتی خواست هرچه سریع‌تر برای برخورد با متخلفان شورای شهر کرمانشاه ورود کرده و برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷