افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33165 تعداد نوشته های امروز : 2×
جوکوویچ خطاب به تماشاگران انگلیسی: خفه شوید و به خانه هایتان برگردید+ فیلم
03 آذر 1402 - 12:50
شناسه : 51435

مردم اول تنیس جهان پس از شکست حریف خود از بریتانیا در رقابت های دیویس کاپ اسپانیا، با هواداران انگلیسی درگیری لفظی پیدا کرد.

پ
پ

در جریان دیدار میان تیم های صربستان و بریتانیا در رقابت های دیوس کاپ ۲۰۲۳ در مالاگای اسپانیا، نواک جوکوویچ اسطوره تنیس جهان از صربستان برابر کمرون نوری از بریتانیا در دو ست و با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا در نهایت با توجه به برتری ۲ بر صفر میومیر کیتسمانوویچ مقابل جک دراپر، صربستان با پیروزی ۲ بر صفر در ۲ دیدار انفرادی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اما در جریان دیدار جوکوویچ و کمرون نوری، تماشاگرام انگلیسی بارها با سر و صدای زیاد سعی در بر هم زدن تمرکز جوکوویچ داشتند که جوکوویچ نیز پاسخ آن ها را با گرفتن امتیاز و فرستادن بوسه می‌داد.
پس از این مسابقه و در حالیکه جوکوویچ در حال انجام مصاحبه تلویزونی بود، طرفداران انگلیسی با ایجاد سر و صدا سعی داشتند برای مصاحبه او مزاحمت ایجاد کنند که جوکوویچ از کوره در رفت و در حالیکه مشغول مصاحبه بود با عصبانیت رو به آن ها کرد و گفت: یاد بگیرید به بازیکنان احترام بگذارید. یاد بگیرید به مردم احترام بگذارید. خفه شوید، ساکت شوید. برگردید به خانه هایتان!

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷