افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
04 آذر 1402 - 10:52
شناسه : 51478

مجری بنیاد برکت در کرمانشاه گفت: بنیاد برکت در چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حضور موثری داشته و از ابتدای امسال در ۱۰۰ روستای این مناطق طرح های اشتغالزایی ایجاد کرده است.

پ
پ

رضا خرمی با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای امسال در ۱۰۰ روستای کرمانشاه برای اجرای طرح های اشتغالزایی ورود کرده است، گفت: با توجه به حضور موثر تسهیلگران تا به امروز طرح های اشتغالزایی مناسبی به ویژه در حوزه زنجیره سبز و آبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به هدف گذاری انجام شده برای اجرای بیش از  ۱۱۰۰ طرح اشتغالزا، گفت: از سال ۱۳۹۸ تا امروز ۳۸۴ طرح اشتغالزا در ۲۰۰ روستا اجرا شده که این طرح ها برای حدود ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گفته خرمی، ۴۰۰ طرح هم در مرحله تشکیل پرونده بوده و مابقی طرح‌ها هم در انتظار تایید کارشناسان بنیاد برکت هستند.

مجری بنیاد برکت در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بنیاد برکت در چهار شهرستان روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه حضور موثری به ویژه در زنجیره سبز و آبی داشته است، افزود: بیشتر مناطق استان کرمانشاه کوهستانی و بیشتر اراضی به صورت باغ هستند، بنابراین تمرکز بر حوزه کشاورزی و باغبانی بیشتر بوده، به طوری که بیش از ۵۰ درصد از طرح های اشتغال زایی در حوزه کشاورزی و ۳۰ درصد هم در حوزه  مشاغل خدماتی و حدود ۲۰ درصد هم در حوزه مشاغل فنی و خدماتی بوده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷