افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
05 آذر 1402 - 8:53
شناسه : 51539

معاون اجرائی رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان سنقر، به صورت میدانی از چند طرح و پروژه مهم این شهرستان بازدید کرد.

پ
پ

محسن منصوری در ادامه‌ سفر به استان کرمانشاه، در شهرستان سنقر و روستاهای تابعه آن حضور یافت و در جریان این سفر از پروژه‌ها و طرح‌های در حال تکمیل این شهرستان از قبیل پروژه‌ راه‌سازی گردنه مله‌ماس و محور بیستون به سنقر، تصفیه خانه آب‌وفاضلاب و آب شرب و روستای فارسینج بازدید کرد.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در بازدید خود از کمربندی شهر سنقر، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان در شورای ترافیک جهت جلوگیری از حوادث و اتفاقات جاده‌ای، هرچه سریعتر اقدامات و تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کند.

وی در این سفر همچنین از پروژه بزرگراه سنقر – بیستون بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی کرد و در این بازدید بر رفع موانع و بکارگیری تمام توان برای تکمیل این طرح تاکید کرد.

وی هم‌چنین ضمن بازدید از تصفیه‌خانه آب‌ و فاضلاب این منطقه اظهار داشت: ان‌شاالله برای تکمیل این پروژه‌ها اعتبارات لازم تامین خواهد شد.

معاون اجرائی رئیس‌جمهور با تشکر از همه‌ مسئولین شهرستان سنقر و استان کرمانشاه گفت: افتخار داشتیم خدمت مردم این خطه برسیم؛ که الحمدلله با پیگیری‌های دوستان اتفاقات خوبی در منطقه افتاده؛ بخشی از کمبودها برطرف شده و در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده است. در مصوبات سفر  رئیس جمهور به استان کرمانشاه کمک شده تا برخی از طرح‌ها فعال شده و مشکلاتی که وجود داشت به حداقل ممکن کاهش پیدا کند؛ ولی هنوز نقص‌هایی وجود دارد و نیاز به تامین و تزریق اعتبار دارند تا انشاءالله بزودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم. انشاء‌الله شاهد آن باشیم تا این منطقه روزهای بهتری در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی پیش‌رو داشته باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷