افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
رییس هیات کشتی کرمانشاه، وضعیت کشتی استان را تعریف کند/ با تفکر بشین پاشویی نمی توان مدیریت کرد!
05 آذر 1402 - 16:11
شناسه : 51595
کدامیک از برنامه های هیات کشتی استان در ایجاد و تقویت اهداف مهم برای رشد کشتی گیران استان کرمانشاه برگزار شده است؟
پ
پ

حسام الدین شیخی : فارق از احتمال دخالت های خارج از آیین نامه فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش در تعیین و تکلیف برای هیات ورزشی یک استان، جناب اقایان محبی گرانقدر که انشالله خداوند ایشان را سلامت بدارد؛ بفرمایند وضعیت کشتی استان کرمانشاه تا کجا قابل تعریف است؟

بطور مثال؛ وضعیت باشگاه های استان و امکانات لازم برای کشتی گیران در رده های مختلف چگونه است؟

وضعیت برگزاری تورنومنت های داخل استانی بجز مسابقات رسمی در قالب مسابقاتی نظیر جام رمضان، جام های تابستانی یا جام های مختلفی که می تواند بسته به رویداد های فصلی نام بگیرد چگونه است؟

وضعیت تدارک بستری برای اسپانسرینگ تیم ها یا جام ها برای شرکت ها، کارخانه جات و واحد های مهم اقتصادی استان که می توانند با ورود به مقوله حمایت های ورزشی از امتیازات مالی و مالیاتی بهرمند شوند به چه صورت است؟

آیا وضعیت لیگ بین باشگاه های استان که از اهمیت بالایی در ایجاد شور و نشاط روحی و همچنین تقویت کشتی گیران جوان استان و استعداد پروری برخوردار بوده قابل تعریف است؟

کدامیک از برنامه های هیات کشتی استان در ایجاد و تقویت اهداف فوق برگزار شده است؟

جای دوری نمی رویم؛ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد اوضاع باشگاه های کشتی به گونه ای است که علاوه بر اینکه باشگاه ها سرشار از ورزشکاران در رده های مختلف و دارای پشتوانه اند؛ مسابقات بسیاری در قالب لیگ و جام های گوناگون همراه با اسپانسر برگزار می شود.

کار سختی نیست فقط یک برنامه قابل دفاع باید تنظیم شود که نیازمند تفاهم و تعامل میان هیات کشتی استان و اداره کل ورزش و جوانان با واحد های افتصادی است.

در شهر مشهد امکانات و بستر به گونه ای فراهم است که یکی از قهرمانان با سابقه استان خراسان به نام مسلم نادری خادم اقدام به ایجاد یک باشگاه کشتی با نام آکادمی کشتی نادری خادم نموده و در روز گذشته در چندمین دور مسابقات برون مرزی در هنگ کنگ چین موفق به کسب مقام نخست تیمی می شود.

چگونه است که در یک استان چنین تیمی می تواند تا این حد موفق و قابل تعریف و ستایش شود اما در استان کرمانشاه خبری از تیم داری نباشد؟

در شهر مشهد علاوه بر باشگاه های بروز راه آهن، آستان قدس، کارگران ، گمرک و … باشگاه های خصوصی کشتی نیز با بروز ترین مربیان و امکانات در حال فعالیت اند. اما در کرمانشاه دریغ از امکانات حداقلی نظیر دوش مناسب، سونا و … حتی برای باشگاه های مهم دولتی!

جناب آقایان مسئولان و پیشکسوتان کشتی استان کرمانشاه؛ چیزی که مهم است این است که با تفکر « هزار تا بشین و پاشو، یک تومان خرجی» در دهه چهل! نمی توان در عصر امکانات و مدیریت جوانانه نیاز های جامعه ورزشی و سرمایه های کشتی استان را  در سال ۱۴۰۲ مدیریت و سامان داد!

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷