افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه
22 آذر 1402 - 16:37
شناسه : 52814

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) هفت شهید گمنام دیگر دراستان کرمانشاه تدفین می شوند .

پ
پ

جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه
 به گزارش  صدا  سیما مرکز کرمانشاه، بهروز خوشبخت، گفت: ستاد مراسم تشییع ۲۸۰ شهید گمنام در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور تشکیل شده و نظیر همین ستاد در استانداری کرمانشاه به ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل حفظ آثار در راستای برنامه ریزی‌های لازم برای تشییع و تدفین شهدای گمنام مهمان استان برگزار شد.
وی از میزبانی مردم استان کرمانشاه از هفت شهید گمنام سخن گفت و افزود: بیش از ۲۰ نقطه در استان آمادگی خود را در راستای تدفین شهدای خوش‌نام گرانقدر اعلام کردند که بعد از کارشناسی‌های صورت گرفته ۱۵ نقطه حائز شرایط لازم شناسایی و در جلسه کمیسیون استانی ۱۱ نقطه مصوب و به تهران ارسال شد که در نهایت ۷ نقطه در استان کرمانشاه برای مراسم تدفین شهدای گمنام تعیین شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: آیین تشییع و تدفین ۲۸۰ شهید گمنام (۱۱۰ شهید در تهران و ۱۷۰ شهید دیگر در مراکز استان‌ها) به صورت سراسری و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.
وی در خصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا، اضافه کرد: یکی از این شهدا ۲۶ آذرماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در استانداری کرمانشاه، یک شهید ساعت ۹ صبح ۲۷ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان، یک شهید ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ۲۷ آذرماه در دانشگاه صنعتی، یک شهید ساعت ۹ صبح ۲۸ آذرماه در مرکز پشتیبانی ستاد سپاه حضرت نبی اکرم (س) استان، یک شهید ساعت ۱۱ در تاریخ ۲۸ آذرماه در مرکز آموزشی کربلا، یک شهید ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ۲۸ آذرماه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه و شهیدی دیگر در اسلام آبادغرب بخش حمیل تدفین خواهند شد.
خوشبخت آمار شهدای گمنام تدفین شده در استان کرمانشاه را ۱۴۲ شهید اعلام کرد و گفت: در مجموع با این هفت شهید؛ ۱۴۹ شهید گمنام مهمان مردم کرمانشاه هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷