افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
پیگیری راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه
25 آذر 1402 - 13:37
شناسه : 53003

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاه کرمانشاه از پیگیری راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه به منظور تامین فضای کارگاهی و صنعتی مورد نیاز واحد‌های فناور و دانش بنیان خبر داد.

پ
پ

پیگیری راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه
به گزارش افق کرمانشاه،سیامک آزادی  با اشاره به روند رو به رشد فناوری در استان، گفت: خوشبختانه علی رغم تمام چالش‌ها و مشکلات اقتصادی که در کشور و استان درگیر آن هستیم، حوزه فناوری روند رو به رشدی دارد و در استان شاهد افزایش درخواست پذیرش تیم‌ها و نوآوران جدید در پارک علم و فناوری هستیم.
وی افزود: این افزایش درخواست و استقبال برای پذیرش در مجموعه‌های حامی فناوری و نوآوری نشان دهنده تغییر رویکرد دانش آموختگان دانشگاهی است که در حال گذار از گرایش به سمت مشاغل دولتی به سوی راه اندازی کسب و کار‌های نوآورانه و فناورانه هستند.
آزادی با اشاره به شروع فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال ۱۳۸۶، گفت: طی این مدت از بیش از ۷۵۰ واحد فناور در سطح استان حمایت کرده ایم و ۳۲۵ واحد همچنان از حمایت پارک برخوردارند.
وی با اشاره به فعالیت این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف صنایع شیمیایی، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، تجهیزات پزشکی، ICT و … گفت: در حال حاضر ۷۲ درصد شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور تحت حمایت پارک از مرحله تولید نمونه اولیه گذشته و به مرحله تولید پایلوت و صنعتی رسیده اند.
آزادی با تاکید بر لزوم راه اندازی “شهرک فناوری” گفت: برای راه اندازی این شهرک ۱۲۰ هکتار از اراضی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در اختیار پارک علم و فناوری قرار داده شده تا بتوانیم فضای لازم برای تولید شرکت‌های تحت پوشش را فراهم کنیم.
وی با اشاره به انجام کار‌های مقدماتی راه اندازی این شهرک تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد در سال آینده امکان استقرار واحد‌های تولیدی در این شهرک فراهم شود.
وی افزود: تلاش ما این است که در این شهرک فضا‌های کارگاهی و صنعتی را برای بیش از ۲۰۰ واحد فناور و دانش بنیان تامین کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷