افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
موافقت منچستریونایتد با پیوستن چهار ستاره‌اش به لیگ عربستان
28 آذر 1402 - 12:51
شناسه : 53223

باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با تیم‌های عربستانی برای پیوستن چهار بازیکن بزرگش به لیگ این کشور است.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی است که به احتمال خیلی زیاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. شاید یونایتدها بازیکنان زیادی را جذب نکنند اما به احتمال خیلی زیاد چند بازیکن از این تیم جدا می‌شوند. لیگ عربستان جدی‌ترین مقصد برای جداشده‌های بزرگ یونایتد است که در فصل جاری فرصت چندانی برای بازی‌کردن پیدا نکرده‌اند.

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، کاسیمیرو، واران، آنتونی و سانچو چهار بازیکنی‌اند که در زمستان از منچستریونایتد جدا و راهی لیگ عربستان خواهند شد. این روزنامه مدعی شد مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد راهی عربستان شده است تا با باشگاه بزرگ این کشور برای فروش این بازیکنان مذاکره کند.

رسانه‌های عربستانی پیش از این مدعی شده بودند حضور رافائل واران در النصر قطعی شده و الاتحاد هم سخت به دنبال کاسیمیرو است. با این حال روز گذشته خبر درخواست تمدید پیش از موعد قرارداد واران با یونایتد در رسانه‌ها منتشر شد.

البته پیش از این اعلام شد که جیدون سانچو دوست دارد راهی رقابت‌های سری A شو یا به دورتموند برگردد اما ظاهرا تنها تیم‌های عربستانی حاضرند رقم بالایی برای انتقال این بازیکن را پرداخت کنند و او مجبور به حضور در این لیگ خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷