افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
نامزد‌ها می‌بایست با ایجاد رقابت سالم امید را در دل مردم زنده کنند
29 آذر 1402 - 13:37
شناسه : 53302

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در جمع روسای هیئت‌های نظارت گفت :نامزد‌های انتخاباتی باید در این دوره از انتخابات با ایجاد رقابت سالم امید را در دل مردم زنده کنند.

پ
پ

نامزد‌ها می‌بایست با ایجاد رقابت سالم امید را در دل مردم زنده کنند
به گزارش افق کرمانشاه،نشست هیئت نظارت بر انتخابات استان صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در جمع روسای هیئت‌های نظارت گفت نامزد‌ها می‌بایست با ایجاد رقابت سالم امید را در دل مردم زنده کنند حجت الاسلام والمسلمین مفید با اشاره به اینکه رقابت‌ها می‌بایست حول محور پیشنهادات و برنامه‌ها شکل بگیرد افزود : نامزد‌های انتخاباتی باید در این دوره از انتخابات به دور از هرگونه مباحث قومی قبیله‌ای تخریب و تهمت گام بردارند تا شاهد انتخاباتی سالم امن رقابتی و با مشارکت بالا باشیم .
وی تصریح کرد: اگر قرار است انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود باید تحت نظارت موثر و دارای ضمانت مجموعه ناظران امین باشد حجت الاسلام مفید در ادامه تصریح کرد :ناظران می‌بایست در چهارچوب قانون وظایف خود را انجام دهند هیئت نظارت بر انتخابات اگر تذکری می‌دهد این تذکر به عنوان یک امر معروف و نهی از منکر است.
استانداری کرمانشاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه هر رای ما در داخل صندوق ها‌ی اخذ رای ادای دین به این انقلاب و نظام است گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ۴ اصل سلامت امنیت رقابت و مشارکت می‌بایست در گفتار و رفتار همه مجریان و ناظران انتخابات باشد .
دکتر صحرایی افزود :اینکه چه کسی رای بیاورد باید همه بی‌طرف باشیم، اما در اصل انتخابات باید دغدغه داشته باشیم و به فرموده حضرت آقا برای مشارکت در این دوره از انتخابات بایست جهاد تبیین کنیم جهادی که فوری قطعی و عینی است و موجب دمیدن روح امید در مردم می‌شود .
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه هم افزود : برپایی این نشست موجب هم افزایی بین هیئت‌های اجرایی و همچنین هیئت‌های نظارت استان می‌شود شعبانی گفت:  هم اکنون ۳۷۴ نفر از اعضای هیئت‌های اجرایی در ۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۸ حوزه انتخابیه فرعی استان فعالیت می‌کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷