افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
14 دی 1402 - 9:38
شناسه : 54354

. بسم الله الرحمن الرحیم . قرآن کریم درباره شهید و شهیدان می‌فرماید: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.طبق شواهد و قرائن موجود، این اقدام تروریستی […]

پ
پ

. بسم الله الرحمن الرحیم . قرآن کریم درباره شهید و شهیدان می‌فرماید: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
طبق شواهد و قرائن موجود، این اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان در ادامه ترورهای سیستماتیک و شبکه‌ای علیه شهروندان بیگناه به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای پیشبرد مقاصد نامشروع در سیاست خارجی برخی رژیم‌ها برنامه ریزی و به اجرا گذاشته شده است.جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قربانی تروریسم در طول بیش از چهار دهه گذشته، پیشرو در مقابله عملی و جدی با آن در منطقه بوده است. این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در سیاست و اراده قاطع جمهوری اسلامی ایران که همواره در خط مقدم مقابله با تروریسم قرار داشته، خللی ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم ما را در تداوم مقابله با تروریسم در منطقه راسخ‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت جمعی از هموطنان گرامی در مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) و به محضر، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران، تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات و هم‌نشینی با اولیای مکرّمشان را از درگاه خداوندمتعال مسئلت دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷