افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
گمرکات استان کرمانشاه بیشترین سهم از صادرات کالای کشور به عراق را از آن خود کرد
16 دی 1402 - 14:37
شناسه : 54513

ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: گمرکات استان در صادرات زمینی کالا به عراق در نه ماهه سپری شده از سالجاری در بین گمرکات کشور بیشترین سهم را از حیث وزن و ارزش از آن خود کرد.

پ
پ

گمرکات استان کرمانشاه بیشترین سهم از صادرات کالای کشور به عراق را از آن خود کرد
گزارش افق کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، بیان داشت: در نه ماهه سالجاری میزان ۵ میلیاردو ۷۲۰ میلیون و ۲۵۳ هزارو ۶۶۶ دلار کالای صادراتی به وزن ۱۴ میلیون و ۷۱۳ هزارو ۴۷۲ تن از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق صادرات صورت پذیرفته است که گمرکات استان کرمانشاه با صادرات ۲ میلیاردو ۲۳۱ میلیون ۱۱۲ هزارو ۹۰۶ دلار به وزن ۵ میلیون و ۴۹۵ هزارو ۱۰۱ تن، بیشترین مقدار آن را چه از حیث وزن و چه از نظر ارزش در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داده است.
وی افزود:  از میزان صادرات زمینی کالا در نه ماهه سال جاری ایران به عراق،گمرکات استان کرمانشاه توانست است، سهم ۳۹ درصدی ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزنی کالا را در بین گمرکات کشور از آن خود کند.
علی اصغر عباس زاده تصریح کرد: در بین گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با صادرات ۷۴۲ میلیون و ۳۷۳ هزارو ۴۰۶ دلار کالا به وزن ۲ میلیون و ۱۱۸ هزارو ۱۱۱ تن بیشترین سهم را بخود اختصاص داده است و گمرک خسروی با صادرات ۶۰۹ میلیون و ۱۸۸ هزارو ۸۱۶ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۳۹۷ هزارو ۷۸۵ تن درجایگاه بعدی قرار دارد.
وی سهم صادرات گمرک سومار به عراق  را ۵۷۸ میلیون و ۲۵۹ هزارو ۱۰۰ دلارکالا به وزن یک میلیون و ۲۶۱ هزارو ۲۷۱ تن عنوان کرد.
ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه سهم صادرات گمرکات شیخ صله و شوشمی به کشور عراق را به ترتیب ۲۷۱ میلیون و ۷۰ هزارو ۳۴۶ دلار به وزن ۴۹۶ هزارو ۶۱۲ تن و ۳۰ میلیون و ۲۲۱ هزارو ۲۳۸ دلار به وزن ۲۲۱ هزارو ۳۲۲ تن عنوان کرد.
علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار ، سنگهای ساختمانی ،لبنیات ،انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷