افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
افزایش پنج برابری ساخت‌وساز‌ها در بافت فرسوده
23 دی 1402 - 18:38
شناسه : 55016

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت بازسازی بافت فرسوده از افزایش پنج برابری ساخت‌وساز‌ها در بافت فرسوده خبر داد.

پ
پ

افزایش پنج برابری ساخت‌وساز‌ها در بافت فرسوده
به گزارش افق کرمانشاه، رامین الماسی گفت: با تشکیل کارگروه احیا بافت فرسوده در استانداری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی علی‌الخصوص معاونت عمرانی استانداری به رتبه ۱۷ در کشور رسیده‌ایم.
وی افزود: در این کارگروه مشوق‌های ۱۹ گانه بافت‌های فرسوده با مشوق‌های بومی در استان تلفیق شد که این امر باعث رشد حدود پنج برابری در احیای بافت فرسوده در استان شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: اخیراً نیز با برگزاری جلسات با شهرداران ده‌گانه شهرستان‌ها، محدوده‌های بافت مصوب و در راستای تسهیلگری در احیا بافت فرسوده، در کمیسیون ماده پنج نیز مشوق‌های بومی به آن‌ها اضافه شد.
الماسی با اشاره به‌اینکه مشوق‌های جدید و مناسبی برای احیای بافت فرسوده در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این مشوق‌ها مردم نیز در بحث ساخت واحد‌های خودمالکی پای کار بیایند که این امر نیازمند سهیم شدن بیشتر بانک‌ها خواهد بود و انتظار داریم با تسهیل‌گری بانک‌ها در امر اعطای تسهیلات، روند ساخت‌وساز خودمالکی افزایشی بشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷