افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
دانش آموزان کرمانشاه با فرهنگ رضوی آشنا می‌شوند
18 بهمن 1402 - 7:52
شناسه : 56416

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان استان با فرهنگ رضوی خبر داد.

پ
پ

سید محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، گفت: باید تلاش کنیم دانش آموزان را با فرهنگ رضوی آشنا کرده و از این طریق در جهت مومن بار آوردن نسل جوان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: محبت اهل بیت(ع) در دل‌های همه ایرانیان وجود دارد و خادمیاران رضوی همواره با خدمت رسانی به محرومین و آحاد جامعه به نیابت از امام مهربانی‌ها همواره سعی در پررنگ تر کردن این حس ارزشمند داشته‌اند.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست با تاکید بر رویکرد تربیتی مبتنی بر سه اصل مدرسه محوری، دادن نقش به دانش آموزان و احیای نقش تربیتی، تصریح کرد: تقویت ایمان، امید، نشاط، هویت و خردورزی دانش آموزان جزو اهداف مهم آموزش پروش بوده و برای رسیدن به این مهم نیازمند انسجام درون سازمانی و تعامل برون سازمانی هستیم.

وی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در بخش تربیتی به ما کمک کند خادمیاران دلسوز و جهادی کانون‌های خدمت رضوی هستند و امیدواریم امضای این تفاهم نامه همکاری منشا خیری باشد تا بتوانیم دانش آموزانی در طراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

کانون‌های خدمت رضوی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه تفاهم نامه‌ای را امضا کردند تا براساس آن همکاری‌های مشترکی در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ والای رضوی در بعد تربیتی دانش آموزان شکل بگیرد.

دانش آموزان کرمانشاه با فرهنگ رضوی آشنا می‌شوند

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷