افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
27 اسفند 1402 - 14:52
شناسه : 58664

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی قوی که طی روزهای آینده جو استان را در بر می‌گیرد، از آماده‌باش همه دستگاه‌ها خبر داد.

پ
پ

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های چند روز آینده، گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان برای بارش‌ها آماده هستند.

وی ادامه داد: اگرچه در آستانه نوروز هستیم و دستگاه‌هایی مانند شهرداری‌ها، هلال احمر، راهداری و … در تدارک فعالیت‌های نوروزی هستند، اما همزمان برای بارش‌ها نیز آمادگی دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و در پیش بودن ایام نوروز، از دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و… درخواست کرد آماده باشند تا به دلیل بارندگی و وزش باد، وقفه‌ای در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

یگانه همچنین با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از مردم خواست طی ۷۲ ساعت آینده از تردد و سفرهای غیرضروری در محورهای برون شهری خودداری کنند.

وی از احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها هم خبر داد و اظهار کرد: توقف در حاشیه رودخانه‌ها و چادر زدن در مناطقی که احتمال بروز سیل وجود دارد بسیار خطرناک است و خانواده‌ها باید به هشدارها توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به علاوه با توجه به احتمال بروز رعد و برق، توصیه می‌شود افراد از حضور در ارتفاعات و یا کوهنوردی خودداری کنند.

یگانه ابراز امیدواری کرد، با توجه به آمادگی خوبی که در استان وجود دارد، بارش‌ها را بدون مشکل پشت سر بگذاریم و حادثه و بحرانی برای مردم رخ ندهد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷