افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 32084 تعداد نوشته های امروز : 1×
اعلام آخرین مهلت حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید
13 فروردین 1403 - 14:21
شناسه : 59445

مهلت تمدید شده فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج) ۳۱ فروردین پایان می‌یابد.

پ
پ

توافق‌نامه فراخوان «حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج)» در حاشیه نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و دکتر شقایق حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‎‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری صورت پذیرفته و به امضاء رسید.

بر اساس این توافق‌نامه، مقرر شد تا «ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات»، «معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» و یکی از شرکت‌ها (هر طرف ۱۰ میلیارد تومان) به ارزش ۳۰ میلیارد تومان از توسعه فناوری تجهیزات رادیویی نسل جدید حمایت کنند.

هدف از این فراخوان حمایت از نیازهای فناورانه و توسعه زیرساخت‌های فناوری تجهیزات رادیویی در کسب و کارهای مرتبط و نوظهور است و مخاطبین این طرح را هسته‌های نوپا و شرکت‌های فناور دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.

محورهای حمایتی این فراخوان شامل موضوعات «استفاده از فناوری RFSOC جهت طراحی و ساخت AAU در محدوده موج میلیمتری»، «طراحی و ساخت POWER AMPLIFIER برای AAU در محدوده موج میلیمتری»، «طراحی و ساخت سیستم شکل‌دهی پرتو (BEAMFORMING) در محدوده موج میلیمتری»، «طراحی و ساخت فیلتر موج میلیمتری در باند فرکانسی ۲۸ گیگاهرتز» و «توسعه و پیاده‌سازی BBU با تکنولوژی ASIC در محدوده فرکانسی موج میلیمتری برای تجهیزات نسل پنجم» است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷