افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
۳ تیم برتر رمزیست به انتخاب مردم معرفی شدند
25 خرداد 1403 - 12:05
شناسه : 61209

رویداد مردمی رمزیست در حوزه زیست فناوری در نمایشگاه آبادیران برگزار شد و در نهایت ۳ تیم مشمول دریافت حمایت‌های این رویداد شدند.

پ
پ

طاها محمدی، دبیر رویداد رمزیست و مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، این رویداد را اولین رویداد مردمی در حوزه‌های فناوری توصیف کرد و گفت: این دوره از رویداد در حوزه زیست فناوری برگزار شد.

وی اظهار کرد: مشکلی که در حوزه فناوری وجود دارد، این است که یکسری افراد فناور، دستاوردهای خود را به افراد آکادمیک ارائه می‌دهند و مردم از کاربردهای فناوری‌های ارائه شده، آگاهی ندارند؛ در حالی که بر روی هر یک از دستگاه‌ها سرمایه‌گذاری می شود.

محمدی ادامه داد: این رویداد برای برداشتن دیوار میان مردم و دانشگاه برگزار شده است و مردم داوری می‌کنند که کدام یک از آنها برای عامه مردم کاربردی است.

دبیر رویداد رمزیست با اشاره به نحوه برگزاری این رویداد حوزه زیستی، توضیح داد: از میان ۷۰ طرح ارسالی بعد از داوری، ۸ طرح به مرحله نهایی ارسال شده است و صاحبان ایده‌های منتخب امروز در حاشیه رویداد آبادیران در حضور مردم، از ایده‌های خود دفاع کردند.

محمدی یادآور شد: در نهایت ۳ طرح از سوی مردم انتخاب خواهند شد. نحوه انتخاب نیز بر اساس میزان تشویق مردم (دست زدن‌های مردم) است. به طرح‌های برتر اول تا سوم به ترتیب، ۲۵ میلیون تومان، ۱۵ میلیون و ۱۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

۳ طرح از تیم‌های بیوکاور، زیست فناوران بارثاوا و پتروباک برگزیده شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷