افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه
26 خرداد 1403 - 19:40
شناسه : 61289

ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه افتتاح شد.

پ
پ

دکتر محمدرضا سعیدی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه، عصر امروز(۲۶ خرداد) در این مراسم با بیان اینکه امروز در کشور با مشکلاتی مواجه‌ایم و مردم نیز گرفتار مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی هستند، گفت: رفع این مشکلات همت همه دلسوزان و نخبگان جامعه را می‌طلبد.

وی افزود: امروز در آستانه یک انتخابات تاریخی هستیم و اگر کمر همت ببندیم و پا به میدان بگذاریم، خواهیم توانست ایران را به مسیر پیشرفت و توسعه برگردانیم.

سعیدی ادامه داد: در این برهه حساس فردی از خطه تاریخ ساز آذربایجان و از سرزمین ستارخان و باقرخان، از خاک پاک باکری‌ها و سرزمین شهریار به پاخاسته و به میدان آمده است. فردی که شجاعت، صداقت و صراحت کلام او زبانزد است. فردی که وعده‌های فریبنده نمی‌دهد. فردی که تمام آرمان‌هایش در دو کلمه عدالت و صداقت خلاصه شده و هیچ نقطه سیاهی در گذشته او نیست.

وی عنوان کرد: امروز دکتر پزشکیان پا به عرصه گذاشته و آمده تا قطار مدیریت کشور را به ریل عقلانیت بازگرداند و اداره کشور را به کارشناسان و متخصصان بسپارد. آمده تا برنامه‌های معطل مانده پیشرفت و توسعه را اجرایی کند. آمده تا جایگاه اقوام و مذاهب را ارتقاء بخشد. آمده تا صدای مردم دور از مرکز باشد و آمده تا ایران برای همه ایرانیان باشد.

سعیدی گفت: دکتر پزشکیان بر اجرای قانون برای همه تاکید دارد و به‌دنبال بکارگیری کارشناسان و متخصصان و نخبگان در اداره امور کشور فارغ از نگاه‌های جناحی است.

وی تصریح کرد: اکنون وظیفه همه ماست که با یک خیزش سراسری برای سپردن مسئولیت ریاست جمهوری به این فرزند ملت قیام کنیم. در فرصت باقی مانده باید گلایه‌ها، نامیدی، دلسردی و قهر با صندوق را کنار بگذاریم و دست در دست هم در صحنه حضور پیدا کنیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷